Обмін та повернення

Повернення товару 14 днів

Якщо з якихось причин куплений товар Вам не підійшов, Ви завжди можете повернути його, відвідавши наш магазин або відправивши товар Новою Поштою.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Повернення коштів здійснюється протягом 7-ми банківських днів

Якщо оплата була здійснена платіжною карткою, повернення коштів може займати до 30 банківських днів (ми зі свого боку заявку на повернення подаємо максимально швидко, дана затримка можлива на стороні банку)

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Платіжна картка (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної картки)
  • Документ державного зразка, що засвідчує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Здійснити повернення товару Ви можете відвідати наш магазин та написавши заяву на повернення.


Обмін товару 365 днів

Друзі, ми дбаємо про те, щоб співпраця з нашим магазином була максимально комфортною та легкою, навіть у випадках, коли куплений товар з якихось причин Вам не підійшов. Тому Ви можете обміняти товар належної якості,  протягом 365 днів  після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів бруду, пилу, сторонніх рідин та плям
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережено всі ярлики та заводське маркування

Для обміну товару при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Платіжна картка (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної картки)
  • Документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).


ВАЖЛИВО: При обміні або поверненні товару, транспортні витрати оплачує Покупець, за винятком випадків, коли товар не працює через гарантійну поломку

Якщо товар не працює, обмін товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.